nowe kompetencje
Standardy księgowości komputerowej w oparciu o program Comarch ERP Optima

Moduł Standardy księgowości komputerowej w oparciu o program Comarch ERP Optima skierowany jest do wszystkich osób, które planują podjąć pracę lub pracują w obszarze księgowości, w tym pracowników biur rachunkowych oraz kancelarii podatkowych.
Moduł przygotowuje do pracy z wykorzystaniem jednego z najbardziej rozpowszechnionych na polskim rynku systemów do zarządzania i księgowości dla sektora MŚP – Comarch ERP Optima. Jest to nowoczesne i kompleksowe rozwiązanie wspierające pracę biur rachunkowych oraz kancelarii podatkowych. Comarch ERP Optima pozwala na efektywną organizację pracy biura i daje możliwość świadczenia profesjonalnych – zgodnych z przepisami – usług księgowych. Oprogramowanie jest chętnie wykorzystywane przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców w Polsce, o czym świadczy liczba firm użytkujących oprogramowanie – kilkadziesiąt tysięcy organizacji.
Uczestnik podczas szkolenia nabędzie umiejętności praktyczne związane między innymi z:
- tworzeniem kas gotówkowych, rachunków bankowych oraz kart płatniczych firmowych,
- przeprowadzaniem analizy płatności oraz oceny sytuacji majątkowej przedsiębiorstwa,
- różnymi metodami rozliczeń/kompensat dokumentów z kontrahentami, pracownikami, itd.
- prowadzeniem przedsiębiorstwa w programie Comarch ERP Optima na pełnej księgowości bądź Książce Przychodów i Rozchodów,
- sporządzaniem deklaracji VAT-7, VAT-UE,
- sporządzaniem zaliczki PIT-36, PIT-36L oraz deklaracji rocznej,
- możliwością wysyłki różnych typów deklaracji do systemu e-deklaracje,
- charakterystyką modułu Środki Trwałe w programie Comarch ERP Optima.
Zarówno kurs, jak i egzamin odbywa się na oprogramowaniu Comarch ERP Optima, dzięki czemu osoba uzyskująca certyfikat VCC jest w pełni przygotowana do pracy w organizacji korzystającej z systemu.