Inventum » nowe kompetencje
nowe kompetencje

Standardy księgowości komputerowej w oparciu o program Comarch ERP Optima

Moduł Standardy księgowości komputerowej w oparciu o program Comarch ERP Optima skierowany jest do wszystkich osób, które planują podjąć pracę lub pracują w obszarze księgowości, w tym pracowników biur rachunkowych oraz kancelarii podatkowych. Moduł przygotowuje do pracy z wykorzystaniem jednego z najbardziej rozpowszechnionych na polskim rynku systemów do zarządzania i księgowości dla sektora MŚP – Comarch ERP Optima. Jest to nowoczesne i kompleksowe rozwiązanie wspierające pracę biur rachunkowych oraz kancelarii podatkowych. Comarch ERP Optima pozwala na efektywną organizację pracy biura i daje możliwość świadczenia profesjonalnych – zgodnych z przepisami – usług księgowych. Oprogramowanie jest chętnie wykorzystywane przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców w Polsce, o czym świadczy liczba firm użytkujących oprogramowanie – kilkadziesiąt tysięcy organizacji. Uczestnik podczas szkolenia nabędzie umiejętności praktyczne związane między innymi z:
  • tworzeniem kas gotówkowych, rachunków bankowych oraz kart płatniczych firmowych,
  • przeprowadzaniem analizy płatności oraz oceny sytuacji majątkowej przedsiębiorstwa,
  • różnymi metodami rozliczeń/kompensat dokumentów z kontrahentami, pracownikami, itd.
  • prowadzeniem przedsiębiorstwa w programie Comarch ERP Optima na pełnej księgowości bądź Książce Przychodów i Rozchodów,
  • sporządzaniem deklaracji VAT-7, VAT-UE,
  • sporządzaniem zaliczki PIT-36, PIT-36L oraz deklaracji rocznej,
  • możliwością wysyłki różnych typów deklaracji do systemu e-deklaracje,
  • charakterystyką modułu Środki Trwałe w programie Comarch ERP Optima.
Zarówno kurs, jak i egzamin odbywa się na oprogramowaniu Comarch ERP Optima, dzięki czemu osoba uzyskująca certyfikat VCC jest w pełni przygotowana do pracy w organizacji korzystającej z systemu.
Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone. Inventum sp.z o.o.