Inventum » nowe kompetencje
nowe kompetencje

Multimedia w reklamie

W dobie rozwoju i ciągłego procesu eskalacji popytu na umiejętności oraz w wyniku potrzeb codziennych i tych wynikających z trendów rynkowych, posiadane kompetencje z zakresu tworzenia grafiki wektorowej oraz rastrowej i jej profesjonalne, czy też amatorskie zastosowanie, przykładowo w poligrafii, staje się coraz powszechniejsze. Tworzenie materiału do publikacji, komponowanie znaków identyfikacji wizualnej oraz komponentów reklamowych jest częstą praktyką wykorzystywaną w firmach dbających o wizerunek i reklamę. Dodatkowo modyfikacja i retusz zdjęć, uwypuklanie danych elementów składowych oraz stosowanie filtrów graficznych jest już obecnie niemal powszechną praktyką wdrożoną przez rzeszę poszczególnych osób. Różnorodne techniki multimedialne (grafika, dźwięk, film, animacja), zarówno w pracy, jak i w zastosowaniach domowych (hobby) w zakresie obróbki grafiki, dźwięku, montażu, tworzenia animacji, korekcji oraz separacji materiałów multimedialnych, są aktualnie często spotykanym elementem życia, bez którego czasem po prostu trudno funkcjonować. Posiadanie umiejętności w zakresie grafiki komputerowej oraz multimediów to atut, który pozwoli danej osobie opanować zakres tematyczny predysponujący do posiadania następujących kompetencji:
  • Teoria grafiki komputerowej
  • Przeznaczenie i techniki pracy z grafiką rastrową
  • Przeznaczenie i techniki pracy z grafiką wektorową
  • Stosowanie narzędzi programów do obróbki grafiki rastrowej
  • Stosowanie narzędzi programów do obróbki grafiki wektorowej
  • Multimedialne aspekty życia codziennego
  • Stosowanie elementów multimedialnych i ich modyfikacja
  • Narzędzia oraz sprzęt multimedialny stosowany w życiu codziennym
Wszystkie te umiejętności połączone ze sobą tworzą symetryczny, ujednolicony standard, który staje się niezbędną, zwartą umiejętnością, wchodzącą w skład kompetencji wielu zawodów wykonywanych w zgodzie z aktualnymi trendami i potrzebami na rynku światowym. Czas trwania egzaminu:
  • część teoretyczna: 40 min.
  • część praktyczna: 45 min.
Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone. Inventum sp.z o.o.